Menu
Your Cart

Методика Нікітіних Цеглинки кольорові дерев'яні 8 шт, ТМ Вундеркинд

Методика Нікітіних Цеглинки кольорові дерев'яні 8 шт, ТМ Вундеркинд
Методика Нікітіних Цеглинки кольорові дерев'яні 8 шт, ТМ Вундеркинд
Методика Нікітіних Цеглинки кольорові дерев'яні 8 шт, ТМ Вундеркинд
Методика Нікітіних Цеглинки кольорові дерев'яні 8 шт, ТМ Вундеркинд
Методика Нікітіних Цеглинки кольорові дерев'яні 8 шт, ТМ Вундеркинд
Методика Нікітіних Цеглинки кольорові дерев'яні 8 шт, ТМ Вундеркинд
Методика Нікітіних Цеглинки кольорові дерев'яні 8 шт, ТМ Вундеркинд
Методика Нікітіних Цеглинки кольорові дерев'яні 8 шт, ТМ Вундеркинд
Методика Нікітіних Цеглинки кольорові дерев'яні 8 шт, ТМ Вундеркинд
Методика Нікітіних Цеглинки кольорові дерев'яні 8 шт, ТМ Вундеркинд
Методика Нікітіних Цеглинки кольорові дерев'яні 8 шт, ТМ Вундеркинд
Методика Нікітіних Цеглинки кольорові дерев'яні 8 шт, ТМ Вундеркинд
Методика Нікітіних Цеглинки кольорові дерев'яні 8 шт, ТМ Вундеркинд
Методика Нікітіних Цеглинки кольорові дерев'яні 8 шт, ТМ Вундеркинд
Методика Нікітіних Цеглинки кольорові дерев'яні 8 шт, ТМ Вундеркинд
Методика Нікітіних Цеглинки кольорові дерев'яні 8 шт, ТМ Вундеркинд
Методика Нікітіних Цеглинки кольорові дерев'яні 8 шт, ТМ Вундеркинд

Проста на вигляд гра поставить в безвихідь будь-якого дорослого людини, ознайомтеся з завданнями і спробуйте виконати їх. Ви будете здивовані, що не все так просто !!!

Літак

Опис гри

  Цеглинки – своєрідна гімнастика для розуму. Вона не тільки знайомить дітей з основами креслення, але, головне, розвиває просторове мислення дитини. Матеріалом для гри служать 8 дерев'яних цеглинок і 30 креслень-завдань, з яким треба будувати моделі. Як і в інших іграх, завдання підібрані в порядку зростання складності. Перші завдання можна запропонувати навіть 3-4-річним дітям, а останні будуть складні і для деяких школярів, що вже почали вивчати креслення.

У грі виконуються 3 види завдань: побудувати модель з цеглинок за кресленнями-завдань, зробити креслення з побудованої моделі, сконструювати нові моделі і скласти креслення до них. Це вже складна творча діяльність.

Інженери, зіткнувшись з важкими завданнями з цеглинок, дивувалися: "Гарна гімнастика для розуму!" А дев'ятикласники, вперше просидівши 30-40 хвилин над складанням моделей за кресленнями, іноді вигукували задоволено: "От тепер зрозуміло, навіщо ми проходимо креслення!" Що стосується дошкільнят, то вони будуть з гордістю будувати "за цим кресленням" свої споруди з цеглинок, не підозрюючи, що займаються розумовою гімнастикою, як інженери, вивчають мудрований мову техніки – креслення, як школярі, так ще розвивають при цьому свої здібності.

Навчимося читати креслення

Гру з малюками можна почати з такої казки: “архітектор Придумав дуже хороший будинок – великий, зручний, красивий. І захотіли такий будинок побудувати і в Москві, і в С.-Петербурзі, і в Києві, і в інших містах. І всі звуть архітектора до себе: “Приїжджайте до нас у Київ! У нас багато цегли і цементу, і підйомні крани у нас є. Тільки скажіть, скільки треба цеглин взяти для будинку і як їх покласти!" Що робити архітекторові? Поїдеш у Київ – москвичі образяться: чому до нас не приїхали? Поїдеш до Москви – у Києві нічого не зуміють без нього побудувати. Як бути? Думав-думав архітектор і придумав..."

– Хто знає, що він придумав? – запитаєте малюків зовсім іншим, не казковим тоном. Дуже може бути, що вони чули про кресленні і назвуть це слово. Тоді треба порадіти, що вони знають, і продовжити казку. А якщо не знають, тоді нехай вони подумають хвилинку: як же архітектор вийшов з положення? І тільки переконавшись, що "креслення" для них слово нове, вимовте його.

– Треба зробити креслення будинку, і навіть не один, а багато, і послати їх в усі міста. І тоді всі будівельники подивляться на креслення, побачать, скільки потрібно цегли брати, як треба їх укладати, і побудують відразу у всіх містах такі великі, зручні і красиві будинки.

– Давайте, хлопці, і ми станемо будівельниками, візьмемо креслення, цеглу та почнемо будівництво!

– Хто з вас вміє читати креслення?

І якщо всі мовчать, покажіть креслення К-1, тільки перший раз укріпіть його вертикально.

– Що тут намальовано?

– Цеглинки, будиночки, прямокутники... – можуть сказати малюки, якщо вони грали у "Рамки Монтессорі".

– Майже дізналися. Молодці! Тільки тут одна цеглинка намальований,

– і витримайте паузу, щоб у малюків виникла думка: "Як же один, якщо три прямокутника?"

– А чому тут три малюнка, а не один?

І якщо відповісти ніхто не може, запропонуєте: "Візьміть по одній цеглині і подумайте, як поставити його по кресленню на цьому низеньком столику".

Якщо хтось здогадається або випадково поставить цегла правильно, то скористайтеся цим.

– Архітектор так і поставив цегла. Це у нього був "будинок". А потім присів (присядьте так, щоб око виявився на рівні цегли, проти його центру, а, дивлячись на вас, нехай сядуть і малюки!) і побачив одну широку довгу грань. Він так і намалював її, назвав цей малюнок – вид спереду (попросіть малюків показати його на кресленні). Так і стали називати його з тих пір.

– А потім архітектор подивився на "будинок" зверху і побачив... вузьку довгу грань (нехай всі діти піднімуться і подивляться на цеглу строго зверху). Він намалював її нижче першого малюнка і назвав – вид зверху.

– Хто тепер знатиме, звідки він дивився, коли малював третій малюнок – цей маленький прямокутник?

Зазвичай вже хто-небудь з малюків схоплює ідею "архітектора" і показує, що він дивився збоку (зліва). Назвіть цей малюнок видом збоку і переконайтеся, що всі дивляться дійсно збоку, з лівого боку.

Якщо ви граєте з малюками на низеньком столику і їм легко подивитися на цеглу зі всіх 3 боків, то їм неважко буде здогадатися, що креслення – 3 малюнка одного предмета, коли дивляться на нього з різних сторін (взаємно перпендикулярних). Вони швидко починають точно присідати на рівень моделі, фіксувати оком центр і навіть зажмуривают або прикривають долонькою друге око, щоб картина "вигляд спереду" була ідеальною.

Тепер можна показати дітям креслення К-2 і переконатися, що малюки можуть відповісти на обидва питання будівельників до архітектора: “Скільки треба взяти цеглин? Як покласти цеглу, щоб все було побудовано точно по кресленню"? – і, звичайно, похвалити тих, хто сам, дивлячись на креслення, зумів скласти "праска".

Після складання декількох моделей можна задавати дитині питання, які покажуть, чи добре він бачить положення цегли на кресленні і в натурі. Ви показуєте який-небудь цегла моделі і питаєте: "А де цей цегла на кресленні?" (або на вигляді спереду"?, на "виді збоку"?) Якщо дитина відразу і без помилки відповідає на питання і показує цегла на будь-якому виді в кресленні, можете бути задоволені – головне малюк зрозумів. Тепер з ним можна вести гру, як з людиною, яка знає "основи" креслення. Не приховуйте від дитини, що він вже щось зрозумів з шкільної програми для 7 класу – цим, дійсно, дошкільнику можна пишатися.

Якщо цеглинок у вас багато, зберігайте кожну побудовану модель до кінця гри, і тоді можна показати бабусі, дідусеві або старшому брату, скільки нових моделей зробив в один день малюк. Звичайно, потрібно пограти з моделями: меблювати лялькову кімнату столом, лавками, диваном, ліжечком, на поїзді поїхати куди-небудь і т. п.

Креслення треба вміти робити

   Дитина склав з цеглинок дуже цікаву модель. Всім вона сподобалася, але треба прибирати після гри цеглинки на місце, і її доведеться розібрати. Добре, якщо дитина запам'ятала, як її складати, і зможе повторити. А якщо ні? Як бути? Адже шкода, якщо ніколи більше таку модель не вдасться зробити. І ніхто не дізнається, яка вона хороша, ніхто її не зробить, навіть якщо захоче. Так виникає необхідність зробити креслення.

Тут знову згадайте казку про архітектора. Може бути, малюк теж подумає-подумає і... придумає, що треба зробити креслення своєї моделі. Тоді вам залишається трохи допомогти йому навчитися цього. Як це зробити?

Креслення краще робити на зошити в клітку або на міліметрівці. Якщо дитина ради не приймає, не сперечайтеся з ним, просто запропонуйте йому робити креслення по-своєму – на нелінійованому папері, а ви зробіть такий же, але на папері в клітку. Який виходить краще? Де нічого не перекошене і де всі цеглини однакової довжини? Таке "доказ справою" незмірно сильніше багатьох словесних переконань.

Коли папір у клітку прийнята всіма як найбільш зручна, то треба домовитися про масштабі, в якому будемо малювати цеглу, т. е. якої величини ми їх будемо креслити.

Поставте перед малюком цегла на ребро, торцем до себе, як на рис. 39, де цегла показаний в трьох основних положеннях: плазом, на ребрі і на торці і наведені всі 6 можливих положень, в яких він може знаходитися.

Рис. 39

А тепер зробимо креслення, щоб точно показати, як варто цегла. Спочатку намалюємо вид спереду. Як треба дивитися на цеглу? Якщо товщина цегли у нас буде в одну клітку, то ширина...? (Нехай дитина знайде, що вона в 2 рази більше товщини, і зробить її у 2 клітини.)

– А тепер скажіть, як треба дивитися на цеглу, щоб зробити вигляд зверху, вигляд збоку?

Порівняйте тепер цей креслення з кресленням Б (рис. 39).

З'ясувавши, що ребра цеглини ми будемо малювати в 1,2 і 4 клітини, можна приступити до виготовлення креслень найпростіших моделей в 2-3 цегли. Такий масштаб дуже зручний, але він, звичайно, не єдиний, і можна прийняти масштаб будь-який, в залежності від необхідності і можливостей самого "кресляра". На рис. 39 приведена ще одна проста задача: спочатку дані 6 креслень цегли в різних положеннях, позначених буквами, а нижче 6 малюнків, позначених цифрами. Знайдіть спочатку самі, а потім з дітьми, якою буквою позначений креслення цегли 1, 2, 3 і т. д. Завдання можна "перегортати": під яким номером намальований цегла, креслення якого А, Б, В, Г і т. д.? Замість малюнків можна поставити справжні цеглини, а в книзі знаходити креслення, відповідні їх положенню.

Перші моделі, на яких дитина буде вчитися робити креслення, краще будувати дорослому (хоча це зовсім, мабуть, необов'язково, просто у нас це виходило вдало), а з дитиною тільки вирішувати питання: який вид краще взяти за "вигляд спереду?" І, повернувши модель до себе цією стороною, починати робити креслення. Затримуватися на цьому виді роботи не слід. Якщо дитина зрозумів суть справи і добре робить креслення, не треба пропонувати нові моделі, переходите до конструювання.

Конструювання – головна справа

З 8 цеглин можна побудувати дуже велика кількість різних моделей, але дитині цікаві лише ті, які нагадують щось знайоме – машини, будинки, пароплави, мости. Ось такі цікаві моделі і треба придумувати. І, звичайно, робити креслення цих моделей, щоб зберегти їх і зробити цілий альбом власних конструкцій.

Альбом може допомогти відібрати ряд креслень-завдань для змагання і бути літописом зростання конструктивних здібностей дитини, якщо ставити дату на кресленні.

Коли дитина стане школярем, можна з успіхом продовжити цю гру. Школярі будуть вносити в альбом креслення, особливо важкі для побудови моделей, призначені спеціально для "гімнастики розуму" і дітей, і дорослих. До таких і відносяться креслення-завдання після До-22. І ми 1-2 рази в рік влаштовуємо змагання з участю дорослих: хто швидше побудує модель До-26? Хто швидше зробить відразу 3 завдання – До-27, К-28, К-29?

З часом кількість цеглинок у грі можна збільшити, моделі ще більше ускладняться, а завдання придбають характер виробничих креслень, з умовними позначеннями яких можна дітлахів ознайомити.

Написати відгук

будь Ласка авторизуйтесь або створити обліковий запис перед тим як написати відгук

Необмежену кількість блоків, вкладок чи акордеонів із будь-яким вмістом HTML можна призначити будь-якому окремому продукту або певним групам продуктів, як-от цілі категорії, бренди, продукти з певними параметрами, атрибутами, ціновим діапазоном тощо. Ви можете вказати будь-які критерії за допомогою розширених Механізм присвоєння продуктів, і лише ті продукти, які відповідають вашим критеріям, відображатимуть модулі.


Також будь-який модуль можна вибірково активувати для кожного пристрою (комп’ютер/планшет/телефон), статусу входу клієнта та інших критеріїв. Уявіть можливості.

212.00₴
Без ПДВ: 212.00₴
  • Stock: In Stock
  • Model: may-k-005
  • SKU: К-005
Ми використовуємо файли cookie та інші подібні технології, щоб покращити ваш досвід перегляду та функціональність нашого сайту. Політика конфіденційності.