ЦЯ ІГРАШКА ДОБРЕ РОЗВИВАЄ: дрібну моторику пальчиків (дрібний. моторика пальчиків допомагає розвитку мовлення), координацію рухів, сенсорику, тактильне відчуття, початковий рахунок від 1 – 5, порівняння розмірів, більше-менше.
Розмір рамки-вкладиша 290х100мм Матеріал виробу: дерево.
Казка Теремок
Стоїть у полі теремок. Біжить повз мишка-шкряботушка. Побачила теремок, зупинилася і питає:
- Теремок-теремок! Хто в теремі живе?
Ніхто не відгукується. Вісь вона і увійшла і стала жити в терему. Прискакала жаба-скрекотушка:
- Теремок-теремок! Хто в
теремі живе?
- Я, мишка-шкряботушка, а ти хто?
- А я жаба-скрекотушка.
- Іди до мене жити.
Увійшла жаба, і стали вдвох жити. Прибіг зайчик:
- Теремок-теремок! Хто в теремі живе?
- Я, мишка-шкряботушка, я, жаба-скрекотушка, а ти хто?
- А я зайчик-побігайчик.
- Іди до нас жити.
Стали вони жити утрьох. Прибігла лисичка:
- Теремок-теремок! Хто в теремі живе?
- Мишка-шкряботушка, жаба-скрекотушка, зайчик-побігайчик, а ти хто?
- А я лисичка-сестричка.
- Іди до нас.
Забралася лисичка в теремок. Стали вони учотирьох жити. Прибіг сірий вовчик-бочок, заглянувши у двері і питає:
- Теремок-теремок! Хто в теремі живе?
- Мишко-шкряботушка, жаба-скрекотушка, зайчик-побігайчик, лисичка-сестричка, а ти хто?
- А я сірий вовчик-бочок.
- Іди до нас жити!
Стали п'ятдесят ятеро жити. Раптом йде повз ведмідь клишоногий. Побачив ведмідь теремок зупинився і заревів:
- Теремок-теремок! Хто в теремі живе?
- Мишко-шкряботушка, жаба-скрекотушка, зайчик-побігайчик, лисичка-сестричка, вовчик сірий-бочок.
- А я ведмідь-клишоногий!.
- Іди до нас жити.
Ведмідь і поліз в теремок.
Ліз-ліз, ліз-ліз - ніяк не міг влізти і говорити:
-Я краще у вас на даху житиму.
-Та ти нас розчавиш!
-Ні, не роздавлю.
-Ну так вилазь!
Вліз ведмідь на дах і лише всівся і затріщав теремок, впавши на бік і весь розвалився. Вибігли звірі, засмучені, не знають, де їм жити тепер. Альо потім домовилися кожен по гілочці, та по деревині принести, щоб теремок знову змайструвати.
Прийнялися вони колодій носити, дошки пиляти - новий теремок будувати. Краще колишнього збудували! І дружньо стали жити-поживати і добра наживати.
Італійський лікар і педагог Марія Монтессорі прославилася на весь світ унікальною методикою навчання діток. Основа методики Монтессорі – свобода. Основні принципи - ігрова форма навчання та самостійне виконання вправ. Батьки повинні допомагати, а не заважати. «Допоможи мені це зробити самому» ― ось принцип занять системи Монтесссори.
Завдання батьків і вихователя допомогти дитині організувати свою діяльність так, щоб творчий потенціал отримав максимальний розвиток. З допомогою методики Монтессорі дитина розвиває мислення (творче та логічне), увагу, пам'ять, уяву, моторику і багато іншого.
Дидактичні Монтессорі-матеріали, з допомогою яких проходить навчання – це якийсь симбіоз навчальних посібників і розвиваючих ігор.
Рамки-вкладиші унікальний методичний матеріал, який дозволяє розвивати дитину як у садах-Монтессорі, так і вдома. Вкладиші мають багато форм і варіацій, з допомогою них вивчають все – фрукти, овочі, тварин, геометрію, більше, менше, різні кольори. Основна розвиваюча функція рамок-вкладишів – тренування просторового мислення, координація «рука-очей» і дрібної моторики. Для дитини дуже зручно і природно опановувати предмети навколишнього світу за допомогою зорового та слухового сприйняття (батько або вихователь показує картинку і називає її).
Рамки-вкладиші особливо корисні для дітей третього року життя. У цьому віці малюк вчиться порівнювати предмети за формою і розміром. Тому спеціально для них були розроблені рамки з однаковими зображеннями-вкладишами, але різних розмірів. Дитина вчиться порівнювати предмети у яких різниця в розмірах мало помітна.
Дети очень любят рамки «с подслоем» ― дополнительным изображением под вкладышем. Ребенок вынимает картинку из прорези и с удивлением обнаруживает еще один рисунок. При обратном действии ― вкладывании шаблона в рамку – подслойный рисунок будет служить малышу подсказкой. Обводя вкладыши, можно создавать целые сюжетные картины, на заданные темы или давая волю фантазии ребенка – так будут развиваться его творческие способности. Задания на распознавание фигур на ощупь, обведение по контуру, прекрасно подготовят руку к письму.
Необмежену кількість блоків, вкладок чи акордеонів із будь-яким вмістом HTML можна призначити будь-якому окремому продукту або певним групам продуктів, як-от цілі категорії, бренди, продукти з певними параметрами, атрибутами, ціновим діапазоном тощо. Ви можете вказати будь-які критерії за допомогою розширених Механізм присвоєння продуктів, і лише ті продукти, які відповідають вашим критеріям, відображатимуть модулі.
Також будь-який модуль можна вибірково активувати для кожного пристрою (комп’ютер/планшет/телефон), статусу входу клієнта та інших критеріїв. Уявіть можливості.
- Stock: In Stock
- Model: may-pb-039
- SKU: РВ-039