Menu
Your Cart

Рамка-вкладиш "Тришаровий "Де чий будинок на дереві?", ТМ "Ань-Янь", ТМ "Ань-Янь"

Рамка-вкладиш "Тришаровий "Де чий будинок на дереві?", ТМ "Ань-Янь", ТМ "Ань-Янь"
Рамка-вкладиш "Тришаровий "Де чий будинок на дереві?", ТМ "Ань-Янь", ТМ "Ань-Янь"
Рамка-вкладиш "Тришаровий "Де чий будинок на дереві?", ТМ "Ань-Янь", ТМ "Ань-Янь"
Рамка-вкладиш "Тришаровий "Де чий будинок на дереві?", ТМ "Ань-Янь", ТМ "Ань-Янь"
Рамка-вкладиш "Тришаровий "Де чий будинок на дереві?", ТМ "Ань-Янь", ТМ "Ань-Янь"
Рамка-вкладиш "Тришаровий "Де чий будинок на дереві?", ТМ "Ань-Янь", ТМ "Ань-Янь"
Рамка-вкладиш "Тришаровий "Де чий будинок на дереві?", ТМ "Ань-Янь", ТМ "Ань-Янь"

Тришаровий вкладиш у вигляді дерева, на якому живуть 9 тварин і кожен має свій тематичний будиночок з номером 1-9. Зручно діставати пальчиками. Всі будиночки з індивідуальним інтер'єром – це як підказка для дитини, щоб вона знайшла будиночки для всіх звірів. Наприклад, будиночок мишки – у вигляді сиру тощо.

Але тварини можуть ходити у гості.

1. Гра "Будиночок"

Дитині пропонується розмістити тварин за ігровим полем. Задіємо всі канали візуальний, слуховий, опорно-руховий та мовний, задаючи по ходу гри супутні питання.

Сіли тварин у будиночку.

Хто де є? Хто як каже? Хто чим зайнятий? Хто з ким дружить? Хто з ким поряд? і т.д.

 2. Гра "Запам'ялочка"

Порахуємо тварин. Проговоримо хто під яким номером? Хто де є?

Закриємо очі і приберемо одного героя. Кого не вистачає?

Закриємо вічка та поміняємо 2 героїв місцями. Що змінилося?

Закриємо очі і знімемо з будиночка 4 звірятка. Покладіть їх перед малюком і запропонуйте пригадати, де хто знаходиться?

 3. Гра "Мінялочки"

Коли дитина вже добре запам'ятала, де живе кожне звірятко можна грати.

Ой! Здається, налетів ураган? Чи чарівник усе переплутав своєю паличкою? А може, звірята вирішили піти в гості? Подивися! Чи все на своїх місцях?

Дитині пропонується міняти тварин парами. Жаба змінюється із кішкою. Кішка змінюється з мишкою. І так поки всі звірятка не виявляться на своїх місцях.

4. Гра "Послухай-но!"

Розучуємо та опрацьовуємо розуміння прийменників з дитиною. А також простору: зліва, справа, вище, нижче, центр.

Розкладаємо всіх персонажів на столі перед малюком і складаємо казку про цих героїв.

1. Розвиток логічного та понятійного мислення.

2. За допомогою такого методичного матеріалу діти пізнають навколишній світ.

3. Розвивається дрібна моторика. Дістаючи і вставляючи певним чином деталі сортера, чудово тренуються пальчики.

4. Працює зорова пам'ять, тренується увага та посидючість.

Розміри: 31 х 23 см.

Написати відгук

будь Ласка авторизуйтесь або створити обліковий запис перед тим як написати відгук

Необмежену кількість блоків, вкладок чи акордеонів із будь-яким вмістом HTML можна призначити будь-якому окремому продукту або певним групам продуктів, як-от цілі категорії, бренди, продукти з певними параметрами, атрибутами, ціновим діапазоном тощо. Ви можете вказати будь-які критерії за допомогою розширених Механізм присвоєння продуктів, і лише ті продукти, які відповідають вашим критеріям, відображатимуть модулі.


Також будь-який модуль можна вибірково активувати для кожного пристрою (комп’ютер/планшет/телефон), статусу входу клієнта та інших критеріїв. Уявіть можливості.

505.00₴
Без ПДВ: 505.00₴
  • Stock: In Stock
  • Model: LP-33792
  • SKU: ПСД172
  • UPC: 482372003379
Ми використовуємо файли cookie та інші подібні технології, щоб покращити ваш досвід перегляду та функціональність нашого сайту. Політика конфіденційності.