Казка Колосок
Жили собi двоє мишенят - Круть та Верть i пiвник Голосисте Горлечко. Мишенята було тiльки й знають, що танцюють та спiвають. А пiвник удосвiта встане, всiх пiснею збудить та й до роботи береться.
Ото якось пiдмiтав у дворi та й знайшов пшеничний колос. - Круть, Верть, - став гукати пiвник,
- а гляньте-но, що я знайшов!
Поприбiгали мишенята та й кажуть:
- Коли б це його обмолотити :
- А хто молотиме? - питається пiвник.
- Не я! - одказує одне мишеня.
- Не я! - каже й друге мишеня.
- Я обмолочу, - каже до них пiвник. I взявся до роботи. А мишенята й далi граються.
От вже й обмолотив пiвник колосок та й знов гукає:
- Гей, Круть, гей, Верть, а йдiть гляньте, скiльки зерна я намолотив! Поприбiгали мишенята.
- Треба, - кажуть, - зерно до млина однести та борошна намолотити.
- А хто понесе? - питає пiвник.
- Не я! - гукає Круть.
- Не я! - гукає Верть.
- Ну, то я однесу, - каже пiвник. Узяв на плечi мiшок та й пiшов. А мишенята собi одно скачуть - у довгої лози граються. Прийшов пiвник додому, знов кличе мишенят:
- Гей, Круть, гей, Верть! Я борошно принiс. Поприбiгали мишенята, порадiли:
- Ой, пiвнику! Вже тепер тiсто треба замiсити та пирiжечкiв спекти.
- Хто ж мiситиме? - питає пiвник.
А мишенята й знов своє:
- Не я! - пищить Круть.
- Не я! - пищить Верть.
Подумав, подумав пiвник та й каже:
- Доведеться менi, мабуть. От замiсив пiвник тiсто, принiс дрова та й розпалив у печi. А як у печi нагорiло, посадив пирiжки. Мишенята й собi дiло мають: пiсень спiвають, танцюють. Аж ось i спеклися пирiжки, повиймав їх пiвник, виклав на столi. А мишенята вже й тут. I гукати їх не треба.
- Ох, i голодний я! - каже Круть.
- А я який голодний! - каже Верть.
Та й посiдали до столу. А пiвник i каже:
- Стривайте-но, стривайте! Ви менi перше скажiть, хто знайшов колосок.
- Ти, - кажуть мишенята.
- А хто його обмолотив?
- Ти, - вже тихiше вiдказують Круть iз Вертем.
- А тiсто хто мiсив? Пiч витопив? Пирiжкiв напiк?
- Ти, - вже й зовсiм нищечком кажуть мишенята.
- А що ви робили? Що мали казати мишенята? Нiчого. Стали вони тут вилазити з-за столу, а пiвник їх i не тримає. Хто ж отаких лiнюхiв пирiжками пригощатиме?
ЭТА ИГРУШКА ХОРОШО РАЗВИВАЕТ: мелкую моторику пальчиков (мелк. моторика пальчиков помогает развитию речи), координацию движений, сенсорику, тактильное ощущение, первоначальный счет от 1 – 5, сравнение размеров, больше-меньше.
Размер рамки-вкладыша 290х100 мм
Материал изделия: дерево.
Итальянский врач и педагог Мария Монтессори прославилась на весь мир уникальной методикой обучения деток. Основа методики Монтессори – свобода. Основные принципы- игровая форма обучения и самостоятельное выполнение упражнений. Родители должны помогать, но не мешать. «Помоги мне сделать самому» ― вот принцип занятий системы Монтесссори.
Задача родителей и воспитателя помочь ребенку организовать свою деятельность так, чтобы творческий потенциал получил максимальное развитие. С помощью методики Монтессори ребенок развивает мышление (творческое и логическое), внимание, память, воображение, моторику и многое другое.
Дидактические Монтессори-материалы, с помощью которых проходит обучение – это некий симбиоз учебных пособий и развивающих игр.
Рамки-вкладыши уникальный методический материал, который позволяет развивать ребенка как в садах-Монтессори, так и дома. Вкладыши имеют много форм и вариаций, с помощью них изучают всё – фрукты, овощи, животных, геометрию, больше, меньше, различные цвета. Основная развивающая функция рамок-вкладышей – тренировка пространственного мышления, координация «рука-глаз» и мелкой моторики. Для ребенка очень удобно и естественно осваивать предметы окружающего мира посредством зрительного и слухового восприятия (родитель или воспитатель показывает картинку и называет её).
Рамки-вкладыши особенно полезны для детей третьего года жизни. В этом возрасте малыш учится сравнивать предметы по форме и размеру. Поэтому специально для них были разработаны рамки с одинаковыми изображениями-вкладышами, но разных размеров. Ребенок учится сравнивать предметы у которых разница в размерах мало заметна.
Дети очень любят рамки «с подслоем» ― дополнительным изображением под вкладышем. Ребенок вынимает картинку из прорези и с удивлением обнаруживает еще один рисунок. При обратном действии ― вкладывании шаблона в рамку – подслойный рисунок будет служить малышу подсказкой. Обводя вкладыши, можно создавать целые сюжетные картины, на заданные темы или давая волю фантазии ребенка – так будут развиваться его творческие способности. Задания на распознавание фигур на ощупь, обведение по контуру, прекрасно подготовят руку к письму.
Необмежену кількість блоків, вкладок чи акордеонів із будь-яким вмістом HTML можна призначити будь-якому окремому продукту або певним групам продуктів, як-от цілі категорії, бренди, продукти з певними параметрами, атрибутами, ціновим діапазоном тощо. Ви можете вказати будь-які критерії за допомогою розширених Механізм присвоєння продуктів, і лише ті продукти, які відповідають вашим критеріям, відображатимуть модулі.
Також будь-який модуль можна вибірково активувати для кожного пристрою (комп’ютер/планшет/телефон), статусу входу клієнта та інших критеріїв. Уявіть можливості.
- Stock: In Stock
- Model: may-pb-034
- SKU: РВ-034